Menu
0
Op werkdagen voor 15:00 besteld? Volgende dag in huis!
Gratis verzending boven €50,00 euro
Klantenservice dinsdag t/m zaterdag van 09:00 - 17:00
Met liefde voor je ingepakt!

Veelgestelde vragen

Beautyvol Fashion 

Voorstraat 124

9291 CN  Kollum 

Nederland 

 

Mobiele telefoonnummer: 06 21 33 61 20

E-mailadres: [email protected] 

 

06 21 33 61 20
06 21 33 61 20
Beautyvol

Voorstraat 124

9291 CN

Kollum, Nederland

Bekijk onze winkels

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
  • Je kiest het product uit welke je graag wilt ontvangen;
  • Je kiest de juiste maat;
  • Kies voor de optie voeg toe aan winkelwagen;
  • In de winkelwagen kun je het bestelproces afronden door in te loggen op jouw account of af te rekenen als gast;
  • Vul de gegevens in welke nodig zijn voor het verzenden van jouw bestelling;
  • Rond af door middel van het kiezen van een betaalmethode;
  • Je bestelling is geplaatst, dankjewel! Wij gaan er mee aan de slag om deze zo snel mogelijk te verzenden.
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Bij het plaatsen van de bestelling dien je jouw eigen gegevens in te vullen. Wil je jouw bestelling op een ander adres laten leveren? Dan kan je dit aangeven zodra je de track en trace code hebt ontvangen. Je kunt er dan voor kiezen om de bestelling op een door jouw gekozen afleverpunt van PostNL af te halen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is mogelijk om jouw bestelling af te halen. Dit kan in onze winkel in Kollum.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging dat wij jouw bestelling hebben ontvangen. In deze bevestiging vindt je een overzicht van de door jouw bestelde artikelen en een factuur bijgevoegd.

Heb je geen e-mail ontvangen? Dan kan het zijn dat onze e-mail bij jouw ongewenste e-mails terecht komt.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Het is niet mogelijk een bestelling te wijzigen zodra deze is geplaatst. Mocht je dus iets willen wijzigen op de bestelling dan wordt deze volledig geannuleerd en dien je opnieuw de juiste bestelling te plaatsen.

Wil je de bestelling annuleren voor verzending omdat je toch af ziet van de koop? Dat vinden we erg jammer, maar dit is mogelijk. We raden je wel aan om ons te bellen zodat we dit sneller voor je kunnen afhandelen. Je kunt ons bereiken via 0621336120.

Kan ik een product bestellen, dat niet (meer) op jullie website staat?

Omdat Beautyvol werkt met een snel wisselende collectie is het niet altijd mogelijk om iets te bestellen wat wij niet meer op voorraad hebben. Zie je op onze website een product wat niet meer op voorraad is? Dan adviseren we jou om met ons te bellen zodat wij kunnen zien of je dit product in een pre order kunt bestellen of niet.

Moet ik een account aanmaken bij het bestellen?

Wij geven jou de mogelijkheid om een account op de website aan te maken. Dit is niet verplicht. We raden het je alleen wel aan als je vaker bij ons besteld. Je kunt namelijk in het account alle informatie invullen zodat dit bij een nieuwe bestelling automatisch wordt getoond waardoor je het bestelproces kunt versnellen.

Hoe maak ik een account aan?

Je kunt op 2 manieren een account aanmaken. Je kunt er voor kiezen om Facebook toestemming te geven om jouw gegevens uit te wisselen met ons.

Je kunt er ook voor kiezen om te kiezen voor de optie account aanmaken. Je krijgt hierbij een formulier welke je volledig dient in te vullen. Je dient daarbij akkoord te gaan met de voorwaarden en je kunt eventueel kiezen voor de optie om een nieuwsbrief te ontvangen. Daarna kan je de registratie voltooien door aan te tonen dat je geen robot bent. Nu is jouw Beautyvol account aangemaakt.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Heb je via de webshop een bestelling geplaatst en daarbij gekozen voor afhalen in de winkel? Dan zorgen wij er voor dat dit zo snel mogelijk klaar ligt. Ligt jouw bestelling klaar om af te halen? Dan krijg je hiervan bericht per e-mail. Zorg er wel voor dat jouw bestelling binnen 5 werkdagen wordt opgehaald. Is dit niet het geval wordt de bestelling automatisch geannuleerd en krijg je het geld na creditering binnen 2 werkdagen terug op de rekening.

Betalen
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Wij bieden jou de mogelijkheid te betalen met de betaalmethode iDEAL, Bancontact of bankoverschrijving.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Het maakt niet uit voor welke betaalmethode je kiest. De levertijd voor elke bestelling is hetzelfde. Bestel je op werkdagen voor 15:00? Dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog ingepakt. We streven er naar om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden, we zijn alleen wel afhankelijk van PostNL die jouw bestelling bezorgt. Hierdoor hanteren wij een ruim levertermijn van 1 tot 5 werkdagen. 

Bezorgen
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Kies je voor een levering via PostNL dan betaal je €6,95 verzendkosten. Wil je jouw bestelling dezelfde dag in huis hebben maar ben je niet in de gelegenheid naar de winkel te komen? Dan kun je er nu ook voor kiezen dat wij jouw bestelling thuis bezorgen. De bestelling wordt binnen een straal van 30 kilometer rijden vanaf Kollum voor €12,50 bij jouw thuis bezorgd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Heb je jouw bestelling op werkdagen voor 15:00 geplaatst? Dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden. We streven er naar om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden, we zijn alleen wel afhankelijk van PostNL die jouw bestelling bezorgt. Hierdoor hanteren wij een ruim levertermijn van 1 tot 5 werkdagen.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Je kunt per artikelen zien hoeveel hier nog van op voorraad zijn. Heb je een product op bijvoorbeeld onze Facebookpagina gezien en zie je deze niet in de webshop? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kunnen we voor je kijken of het nog in de winkel hangt.

Wie levert mijn bestelling?

De levering van de bestelling gaat via PostNL.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is niet mogelijk om vooraf bij de bestelling een bezorg afspraak te maken. Wanneer je de track en trace code ontvangt en het bezorgmoment komt niet uit, kun je kiezen voor een ander bezorgmoment.

Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?

De bestelling kan geretourneerd worden wanneer deze voldoet aan de voorwaarden. Het artikel mag niet afgeprijsd zijn of gekocht zijn door middel van een veiling.

Wanneer je de bestelling retour stuurt moet hierbij altijd het retourformulier ingevuld worden, deze vindt je hier.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Aan het retourneren van jouw bestelling zitten kosten verbonden. De retourkosten komen namelijk voor rekening van de klant. Woon je in de buurt en wil je retourkosten voorkomen? Dan kan je de bestelling ook altijd retour brengen in onze winkel. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Mag ik mijn bestelling ten alle tijde retour sturen?

Het is niet mogelijk om de bestelling ten alle tijde te retourneren. Wij werken namelijk met retour voorwaarden. Jouw retour dient dus wel te voldoen aan deze voorwaarden.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen proberen wij dit zo snel mogelijk te verwerken. Wij hanteren een termijn van maximaal 5 werkdagen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Heb je een bestelling ontvangen welke niet compleet of beschadigd is? Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Wij gaan dan samen met jou kijken naar een oplossing. Wanneer je bestelling beschadigd is ontvangen wij hier graag zo snel mogelijk foto's van via Whatsapp of e-mail.

Kortingscodes
Waar kan ik een kortingscode krijgen?

Wanneer wij een kortingscode hebben communiceren wij deze op de website en via Facebook.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

De kortingscode kun je bij het bestelproces invullen bij het daarvoor bestemde veld; kortingscode.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.