Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
- Je kiest het product uit welke je graag wilt ontvangen;
- Je kiest de juiste maat;
- Kies voor de optie voeg toe aan winkelwagen;
- In de winkelwagen kun je het bestelproces afronden door in te loggen op jouw account of af te rekenen als gast;
- Vul de gegevens in welke nodig zijn voor het verzenden van jouw bestelling;
- Rond af door middel van het kiezen van een betaalmethode;
- Je bestelling is geplaatst, dankjewel! Wij gaan er mee aan de slag om deze zo snel mogelijk te verzenden.
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
Bij het plaatsen van de bestelling dien je jouw eigen gegevens in te vullen. Wil je jouw bestelling op een ander adres laten leveren? Dan kan je dit aangeven zodra je de track en trace code hebt ontvangen. Je kunt er dan voor kiezen om de bestelling op een door jouw gekozen afleverpunt van PostNL af te halen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Het is mogelijk om jouw bestelling af te halen. Dit kan in onze winkel in Kollum.
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging dat wij jouw bestelling hebben ontvangen. In deze bevestiging vindt je een overzicht van de door jouw bestelde artikelen en een factuur bijgevoegd.
Heb je geen e-mail ontvangen? Dan kan het zijn dat onze e-mail bij jouw ongewenste e-mails terecht komt.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Het is niet mogelijk een bestelling te wijzigen zodra deze is geplaatst. Mocht je dus iets willen wijzigen op de bestelling dan wordt deze volledig geannuleerd en dien je opnieuw de juiste bestelling te plaatsen.
Wil je de bestelling annuleren voor verzending omdat je toch af ziet van de koop? Dat vinden we erg jammer, maar dit is mogelijk. We raden je wel aan om ons te bellen zodat we dit sneller voor je kunnen afhandelen. Je kunt ons bereiken via 0621336120.
Kan ik een product bestellen, dat niet (meer) op jullie website staat?
Omdat Beautyvol werkt met een snel wisselende collectie is het niet altijd mogelijk om iets te bestellen wat wij niet meer op voorraad hebben. Zie je op onze website een product wat niet meer op voorraad is? Dan adviseren we jou om met ons te bellen zodat wij kunnen zien of je dit product in een pre order kunt bestellen of niet.
Moet ik een account aanmaken bij het bestellen?
Wij geven jou de mogelijkheid om een account op de website aan te maken. Dit is niet verplicht. We raden het je alleen wel aan als je vaker bij ons besteld. Je kunt namelijk in het account alle informatie invullen zodat dit bij een nieuwe bestelling automatisch wordt getoond waardoor je het bestelproces kunt versnellen.
Hoe maak ik een account aan?
Je kunt op 2 manieren een account aanmaken. Je kunt er voor kiezen om Facebook toestemming te geven om jouw gegevens uit te wisselen met ons.
Je kunt er ook voor kiezen om te kiezen voor de optie account aanmaken. Je krijgt hierbij een formulier welke je volledig dient in te vullen. Je dient daarbij akkoord te gaan met de voorwaarden en je kunt eventueel kiezen voor de optie om een nieuwsbrief te ontvangen. Daarna kan je de registratie voltooien door aan te tonen dat je geen robot bent. Nu is jouw Beautyvol account aangemaakt.
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Heb je via de webshop een bestelling geplaatst en daarbij gekozen voor afhalen in de winkel? Dan zorgen wij er voor dat dit zo snel mogelijk klaar ligt. Ligt jouw bestelling klaar om af te halen? Dan krijg je hiervan bericht per e-mail. Zorg er wel voor dat jouw bestelling binnen 5 werkdagen wordt opgehaald. Is dit niet het geval wordt de bestelling automatisch geannuleerd en krijg je het geld na creditering binnen 2 werkdagen terug op de rekening.